zondag 8 augustus 2010

Wist je dat ...

- de ranch op ongeveer 4400 voet oftewel ongeveer 1300m hoogte ligt?
- je dat wel voelt als je de berg op moet om hekken te repareren?
- hier soms de elektriciteit uitvalt?
- er dan natuurlijk geen stroom is, maar ook geen stromend water?
- er dan wel een kreek vol water is om het toilet door te spoelen?
- we vorige week op een van onze tochten midden in een onweer belandden?
- we de bliksem een halve mijl voor ons zagen inslaan?
- de paarden daardoor een beetje 'spooky' waren?
- we allemaal nat waren tot op ons ondergoed?
- er daarna een prachtige regenboog verscheen?
- hier eind september al de eerste sneeuw valt?
- dat onwaarschijnlijk lijkt omdat het nu vaak meer dan 90 F is?
- je min 32 en dan gedeeld door 1,8 moet doen om te weten hoe warm dat is in Celsius?
- dat dat niet simpel is om om te rekenen?
- ik hier nog steeds mijn droom aan het leven ben?
- de eerste beren over een week of drie de bergen verlaten?
- ze dan tot aan en in de ranch komen?
- de vohtigheidsgraad hier meestal 0 is.
- ik de eer had om twee ratelslangen te ontmoeten?
- dat dat voldoende is?
- ik internationaal kan bellen via skype op mijn iphone?
- dat die lieve Bryan daarvoor gezorgd heeft?
- mijn verjaardag tegenwoordig op 29 juli valt?
- Jacky zelfs een taart voor me gebakken heeft?
- je via de laatste canyonfoto in mijn webalbum kan?
- mijn cowgirlavontuur al halverwege is?
- ik dit jammer vind?
- Jacky me haar quad geleend heeft om oude indianen pijlpunten te gaan zoeken.
- ik niks gevonden heb?
- Mijn bijnaam Sisco is?
- ...

2 opmerkingen: